לייזר – לנימים ונגעים של כלי דם

לייזר – לנימים ונגעים של כלי דם

ילדים ומבוגרים רבים סובלים מבעיות הקשורות לכלי דם. כיום נתן לשפר את המראה של נימים מורחבים, קופ-רוז, אודם בפנים, ורידי עכביש ונגעים עמוקים יותר כמו המנגיומות או מלפורמציות וסקולריות באמצעות מכשור לייזר מתקדם הנמצא במרפאתנו ברמת-גן. הטיפול מתאים לכלי דם בפנים בלבד. הטיפול לא מתאים לורידים או נימים ברגליים.

מכשיר זה הוא מהמתקדמים מסוגו בישראל והוא כולל מערכת קירור מתקדמת המאפשרת טיפול נעים ותוצאות מעולות.

הטיפול מתאים לכל סוגי העור כולל עור כהה. קרן הלייזר פוגעת באופן סלקטיבי בהמוגלובין שבתוך כלי הדם ומחממת אותו ללא פגיעה משמעותית ברקמות שסביב. החימום סוגר את כלי הדם הנמצאים בשכבות השטחיות של העור ובכך מטשטש ולעיתים רבות מעלים לגמרי את הכתמים או הפסים המכערים את העור.

מכשור לייזר לנימים ונגעים של כלי דם

הטיפול נעשה תוך שימוש במשחת הרדמה מקומית בשילוב עם מערכת משוכללת להקפאה של העור באזור הטיפול. בילדים נתן לבצע את הטיפול בטישטוש.

לאחר הטיפול בלייזר יהיה אודם קל שימשך כשלושה ימים. לעיתים, סגירת כלי הדם תהיה מלווה בשטף דם שטחי שיחלוף תוך כ 10 ימים. יש למרוח משחת ביאפין על אזור הטיפול במשך שבוע ולהמנע מחשיפה ישירה לשמש במשך 4 שבועות. בפנים נתן להגן על העור באמצעות קרם הגנה מספר 20 לפחות.

מספר הטיפולים הדרוש נע לרוב בין טיפול אחד לחמישה טיפולים בהתאם לצפיפות כלי הדם ותכונות הריפוי של העור. התוצאה נשארת למשך מספר שנים. לעיתים יתפתחו לאחר שנים כלי דם נוספים שידרשו תוספת טיפול לחיזוק התוצאה הראשונית.

נגע וסקולרי

נגע וסקולרי גדול מסוג כתם הפורט בצוואר במהלך טיפול בלייזר. האזורים הבהירים במרכז הנגע בצוואר עברו טיפול.

לצפיה בתמונות לפני ואחרי טיפולי בלייזר לכלי דם

לקריאה על המנגיונות

לקריאה על נגעים של כלי דם

לכתבות על המרפאה של ד"ר מאיר כהן

לקריאה של מכתבי המטופלים

למחירון הטיפולי לייזר לנימים ונגעים של כלי דם

לפני יצירת קשר חובה לקרוא את טפסי ההסכמה לטיפולים /ניתוחים

Related Projects

בודק...