הזרקות – לטיפול בקמטים

הזרקות – לטיפול בקמטים

העלמת קמטים ומילוי חריצים

הזריקות הבוטוקס וחומרי המילוי יצרו מהפכה של ממש בשנים האחרונות בתחום העלמת קמטים. היום ניתן לחסוך פעולות כירורגיות באמצעות הזרקות וזאת ללא צורך בניתוח או חתכים. במרפאה שלנו עושים שימוש בחומרים המאושרים ע"י משרד הבריאות.

הזרקת שומן – מילוי קמטים טבעי ובטוח.

בוטוקס – למחיקת קמטי זעף.

חמרי מילוי קבועים – שומן עצמי וסיליקון – למילוי חריצים לאורך זמן.

חמרי מילוי זמניים – חומצה היאלורונית  – למילוי חריצים למשך עד שנה וחצי.

למי מיועד הטיפול בחומרי מילוי?

הטיפול בחומרי מילוי מצויין לנשים וגברים הסובלים מקמטים בפנים ואיבוד נפח היוצרים מראה עייף ומבוגר.

זריקות הבוטוקס

פרטי הטיפול בחומרי מילוי

קמטים בפנים מתחלקים לשלוש קבוצות לפי הגורם: (1) קמטים שמקורם בפעילות יתר של שרירים, (2) קמטים שמקורם באיבוד נפח בפנים וצניחה של רקמות ו (3) קמטים קטנים שמקורם בנזקי השמש, חשיפה לאקלים ויובש.

(1) פעילות יתר של שרירים יוצרת את הקמטים הרחביים במצח, בצוואר, קמטי הזעף בין הגבות והקמטים שבצידי העיניים. זו תוצאה של המתח המצטבר בחיי היום יום הגורם לפעילות קבועה (טונוס קבוע) בשרירי הפנים. טונוס זה גורם בסופו של דבר, לאחר שנים, לקפלים בעור שהם הקמטים. כאשר אנחנו בחופשה המתח יורד ופעילות השרירים נרגעת ולכן, רבים מאתנו מקבלים מחמאות אחרי חופשה ארוכה…. רצוי לטפל בפעילות היתר של השרירים בגיל מוקדם יחסית כדי למנוע את הווצרות הקפלים בעור. הטיפול הנבחר הוא טוקסין הבוטולניום הגורם להפחתת יכולת הכיווץ של השרירים. לבטוקס יש גם שימושים אחרים: טיפול בהזעה, תיקון חיוך עקום בעקבות שיתוק עצב הפנים (פציאליס), ומניעה של התכווצויות לא רצוניות בעיניים ("טיקים של עצבנות"). לקריאה על השימוש בבוטוליניום (בוטוקס, Botox, דיספורט, Dysport)

(2) איבוד נפח וצניחה יוצרים את הקמטים בצידי האף עד לפה, הקמטים בין זויות הפה לסנטר, השפתיים המקומטות ואת מראה הלחיים השקועות. זו תוצאה של איבוד הנפח בפנים שהוא חלק מתהליך ההזדקנות בפנים וצניחת השרירים והעור הנגרמים על ידי כוח המשיכה. קמטים אילו נתן לשפר מאוד באמצעות חומרי מילוי המוזרקים לחלק השטחי או העמוק של העור. החומרים מתחלקים לחמרי מילוי זמניים וחמרי מילוי קבועים.

טיפול בלייזר פיקסל והזרקה של חומר מילוי לטיפול בקמטים סביב הפה.

(3) חשיפה לשמש, לקור וליובש יוצרת את הקמטים הקטנים המפוזרים בכל הפנים. קמטים אילו מלווים לרוב גם בכתמי פגמנט. הטיפול במקרה זה הוא באמצעות פילינג בלייזר בשילוב חומרי מילוי שטחיים המכונה מזותרפיה. לקריאה על מזותרפיה.

תופעות לוואי וסיבוכים

דר' כהן ישוחח עם המטופלים על הסיכונים ותופעות הלוואי השכיחים. מכוון שלא מדובר בניתוח, שכיחות הסיבוכים היא נמוכה מאוד והם כולם הפיכים.

לצפיה בתמונות לפני ואחרי טיפול בקמטים

לכתבות על המרפאה של ד"ר מאיר כהן

לקריאה של מכתבי המטופלים

למחירון הטיפולים בקמטים

לפני יצירת קשר חובה לקרוא את טפסי ההסכמה לטיפולים /ניתוחים

בודק...