פנים – שאיבת שומן מהצוואר באמצעות VASER

פנים – שאיבת שומן מהצוואר באמצעות VASER

הידוק הצוואר באמצעות וייזר VASER מתיחת צוואר ללא סכין!

ד"ר כהן מעביר הכשרה לשימוש במכשיר הוייזר VASER לרופאים בישראל. המרפאה של ד"ר מאיר כהן היא המרכז הרפואי הראשון והמוביל לטיפולי VASER בישראל.
מכשיר הוייזר VASER מאפשר להשיג תוצאות מעולות באזורים שלא היו ניתנים לטיפול בעבר כמו הזרועות, הברכיים ולהשיג תוצאות מעולות בכל שאר אזורי שאיבת השומן כמו מותניים, ירכיים, כרס, צוואר, חזה ועיצוב שרירים בכל הגוף.

חיטוב והידוק של הצוואר באמצעות וייזר

חיטוב והידוק של הצוואר באמצעות וייזר VASER

למי מיועד הידוק צוואר באמצעות וייזר?

באופן כללי, הידוק צוואר בוייזר מיועד לאנשים המעוניינים לפסל את גופם ולשאוב כמויות שומן קטנות  וממוקדות ולהדק את העור. חשוב לציין כי טיפול זה משלים דיאטה ופעילות ספורט. הטיפול משפר את המראה, מחטב ומפסל הגוף תוך טיפול במוקדי שומן בעיתיים ועור רפוי שלא מצליחים לטפל בהם באמצעים אחרים. הידוק בוייזר הוא טיפול משלים לתזונה, פעילות ספורטיבית ואורך חיים נכון.

מהלך מתיחת הצוואר בוייזר

הידוק הצוואר בוייזר נעשה בהרדמה מקומית והרגעה. לא תרגישו או תזכרו דבר. המנתח מסמן טרם הניתוח את אזור הטיפול, ובאמצעות חתך קטן מחדיר לאותם אזורים תמיסה מיוחדת המורכבת ממי מלח, חומר הרדמה ואדרנלין ההופכת את השומן לתמיסה מימית. לאחר שהשומן הפך לתמיסה מימית, מחדירים צינורית דקה מאוד של VASER המפרקת את השומן וצינורית אחרת השואבת את השומן מאזור הצוואר ומהדקת את העור.

בסיום הניתוח נסגרים הפתחים, והמטופל חבוש בחבישה אלסטית איתה יישאר יום לאחר הניתוח. התוצאה נראית תוך שישה שבועות. התוצאה הסופית אורכת כמה חודשים.

המטופל יקבל מרשם לתרופות נגדי כאבים (אקמול, אופטלגין) במידת הצורך. לאחר כחודש וחצי ניתן יהיה לראות את התוצאות. כל שאיבת שומן כוללת אולטראסאונד VASER

 תופעות לוואי וסיבוכים אפשריים בטיפול וייזר

כמו בכל טיפול רפואי, גם בטיפול וייזר ישנם סיכונים וסיבוכים אפשריים כגון: שטפי דם, נפיחויות, צלקות, כאב, חולשה של עצבים, חוסר תחושה וכו'. תופעות הלוואי ידונו בהרחבה עם ד"ר כהן לפני הניתוח. באופן כללי בשאיבה קטנה בהרדמה מקומית הסיכון הוא נמוך מאוד.

הידוק העור לאחר שאיבת שומן

בשאיבת שומן עם VASER מסירים את הריפוד הטבעי של העור ובכך גורמים באופן עקיף לעור להיות רפוי. במטופלים צעירים התכווצות העור אורכת כמה שבועות. ככל שגיל המטופל עולה, קצב התכווצות העור יורד. התכווצות העור אחרי שאיבת שומן באנשים מבוגרים יכולה להמשך אפילו שנה. טיפול ה VASER, מאיץ את התהליך הטבעי של התכווצות העור ומשפר את התוצאות ויכול להחליף את מתיחת הפנים המסורתית.

לאחר טיפול הוייזר צריך לבצע טיפולי ניקוז למפטי להידוק העור מסוג LPG המבוצעים במרפאה והם חלק מהטיפול של ד"ר כהן.

התקשרו אלינו לקבלת פרטים נוספים 036134737

המרכז הרפואי של ד"ר כהן הוא הראשון המפעיל את מכשיר הוייזר בישראל בדומה לחדרי הניתוח המובילים בעולם.

מתיחת פנים מהדור החדש

לכתבות על המרפאה של ד"ר מאיר כהן

לקריאה של מכתבי המטופלים

למחירון שאיבת שומן מהצוואר
 

לפני יצירת קשר חובה לקרוא את טפסי ההסכמה לטיפולים /ניתוחים

Related Projects

בודק...