גוף – שאיבת שומן מהמותניים באמצעות VASER

גוף – שאיבת שומן מהמותניים באמצעות VASER

שאיבת שומן מהמותניים בשילוב המסה מקדימה באולטראסאונד
ד"ר כהן מעביר הכשרה לשימוש במכשיר הוייזר לרופאים בישראל.
מכשיר הוייזר מאפשר להשיג תוצאות מעולות באזורים שלא היו ניתנים לטיפול בעבר כמו הזרועות, הברכיים ולהשיג תוצאות מעולות בכל שאר אזורי שאיבת השומן כמו מותניים, ירכיים, כרס, צוואר, חזה ועיצוב שרירים בכל הגוף.שאיבת שומן מותניים בשיטת PCמעט מעל קוו החגורה, בגבול בין חלק התחתון של הגב לחלק העליון של העכוז נתן למצוא אצל נשים וגברים רבים שני ריכוזי שומן ממוקדים המכונים באנגלית "Love handles" ובתרגום חופשי "ידיות האהבה". ידיות האהבה קיימות גם אצל אנשים רבים במשקל תקין עם BMI בתחום הרצוי ואף אצל אנשים שלהם אחוזי שומן נמוכים יחסית ועוסקים באופן קבוע בפעילות גופנית נמרצת. ריכוזי שומן אילו בולטים לעין ופוגעים באופן משמעותי במראה החטוב של גוף הגבר והאשה. כדי לטפל בבעיה נפוצה זו של שאיבת שומן פיתח דר' מאיר כהן את שיטת PC או “Perfect Contour” המאפשרת לשאוב את ידיות האהבה באופן יעיל ובטוח בהרדמה מקומית תוך שימוש בטכנולוגיה החדישה ביותר.כיצד מדרגים את גודל ידיות האהבה ?

הדרך הטובה ביותר להעריך את גודל ידיות האהבה הוא באמצעות אחיזה של גוש השומן עם כף היד של הנבדק. במידה והנבדק לא מצליח לאחוז בגוש השומן במלואו, או במילים אחרות, גוש השומן גדול מיכולת האחיזה של כף היד של הנבדק, הוא מדורג כבעל ידיות אהבה מדרגה 4. במקרה זה הטיפול הוא ירידה מבוקרת במשקל אל התחום המתאים לגיל ולגובה. במידה והנבדק מצליח לאחוז בגוש השומן לגמרי באמצעות כף ידו הוא מדורג כבעל ידיות אהבה מדרגה 3. במקרה זה הטיפול המומלץ הוא שאיבת שומן בהרדמה מקומית בשיטת PC.

במידה והנבדק מצליח לאחוז בגוש השומן במלואו באמצעות האגודל והאצבע המורה הוא מדורג כבעל ידיות אהבה מדרגה 2. דרגה 2 אופינית מאוד לספורטאים בעלי גוף אתלטי אבל עם נטייה גנטית לצבירת שומן במותניים. גם במקרה זה שאיבת שומן בהרדמה מקומית בשיטת PC תיתן תוצאות מצויינות. המצב התקין מבחינת מבנה המותניים, הוא כאשר אוחזים בעור באזור המותניים והמרחק בין האגודל אצבע המורה לא עולה על 2 סמ'. מצב תקין זה מדורג כידיות אהבה או ליתר דיוק חסר ידיות אהבה מדרגה 1.

פיסול ידיות אהבה באמצעות וייזר ושאיבת שומן.

וייזר לחיטוב של הירכיים והמותניים.

למי מיועד טיפול שאיבת שומן מהמותניים?

הטיפול מיועד למי שיש לו ידיות אהבה מדרגה 3 ו 2. הטיפול מאפשר לשפר את המראה בדרגה אחת. כלומר, מי שיש לו ידיות מדרגה 3 יעבור לדרגה 2 ומי שיש לו דרגה 2 יעבור לדרגה 1.

פרטי הטיפול ?

על הנבדק להגיע לד"ר מאיר כהן לאחר שלא אכל ולא שתה במשך שש שעות. דר' כהן יסמן את אזור השאיבה בטוש ולאחר מכן יתן לנבדק תרופה נגד כאבים. בשלב הבא מורדם גוש השומן באמצעות חומר הרדמה מקומית, מכשיר הוייזר ממיס את השומן והשומן נשאב החוצה דרך שני נקבים קטנים ברוחב של כ 4 ממ' בשיטת PC באמצעות מכשור משוכלל. המטופל לא מרגיש דבר במהלך הטיפול. לאחר הטיפול יש לבצע טיפולי LPG.

 

כל שאיבת שומן כוללת באולטראסאונד VASER

מה משך ההחלמה ?

האזור נשאר חבוש למשך 24 שעות. נתן לחזור לעבודה משרדית ביום לאחר הטיפול ולפעילות גופנית מלאה לאחר 24 שעות. מה הן תופעות הלוואי והסיבוכים של הטיפול ?

באזור השאיבה יש תמיד נפיחות ושטפי דם. לאחר הטיפול יש לבצע טיפולי LPG במשך חודש לפחות.

סיכום הדרוג והטיפול בידיות האהבה

דרגה 1 2 3 4
תאור מצב תקין. נתן לאחוז בגוש השומן במלואו באמצעות 2 אצבעות של הנבדק. נתן לאחוז בגוש השומן במלואו באמצעות כל כף היד של הנבדק. לא נתן לאחוז בגוש השומן במלואו באמצעות כף היד של הנבדק.
הטיפול המומלץ אין צורך. שאיבת שומן בשיטת PC. שאיבת שומן בשיטת PC. ירידה מבוקרת המשקל.
טיפול משלים אין צורך. אין צורך אין צורך אין צורך

 

 

שאיבת שומן מהצוואר

לכתבות על המרפאה של ד"ר מאיר כהן

לקריאה של מכתבי המטופלים

למחירון טיפול שאיבת שומן מהמותניים

לפני יצירת קשר חובה לקרוא את טפסי ההסכמה לטיפולים /ניתוחים

Related Projects

בודק...