עיסוי למפטי LPG

עיסוי למפטי LPG

היצרות היקפים וחיטוב הגוף באמצעות מכשיר LPG המוביל בעולם

מה זה עיסוי למפטי באמצעות מכשיר LPG?

עיסוי למפטי הוא טכניקה יעילה ובטוחה לשיקום נפיחות לאחר ניתוחים פלסטים וטיפול בצלוליט, "עור תפוז" ושיקום העור לאחר ניתוחים פלאסטיים. השיטה פועלת על ידי המרצת התהליך הגופני הטבעי לסילוק שומן עודף באמצעות עיסוי למפטי עמוק וגלי ואקום. מכשיר הLPG מטפל בצלוליט ללא התערבות כירורגית או תרופתית בנוסף להפחתה המשמעותית בצלוליט.

מה גורם לאפקט עור התפוז?

מראה קליפת התפוז של העור, אשר מכונה צלוליט, נובע מאגירה חריגה של שומן בעור ומנסיגה של רקמת חיבור תת-עורית וכיווץ או מתיחת העור לאחר ניתוח פלאסטי. עם העליה בגודלם של האדיפוציטים (תאי השומן), מתעוותות ממברנות תאים אלו, ומתחילות למשוך את נקודות הקיבוע שלהן בעור, דבר הגורם לאפקט קליפת התפוז.

מה תכנית הטיפול המומלצת?

הטיפול הוא טיפול שיקומי לאחר ניתוחים כחלק מהתפיסה ההוליסטית של המרפאה לטיפול מתחת ומעל העור למראה טבעי, רענן וצעיר. טיפול אחד נמשך כ – 15-30 דקות. אחרי ניתוחים מדובר בד"כ ב 3-10 טיפולים בהתאם להנחיות של ד"ר מאירכהן. כבר לאחר הטיפול הראשון מרגישים כי העור נימתח וכי הנפיחויות מתרככות ומתפזרות. במידה ומעונינים להמשיך עם הטיפול בדרמסוניק לחיטוב והצארת היקפים יש לדעת כי השפעת הטיפול דומה לאימון גמישות בחדר כושר. כדי לשמר את התוצאות יש להתמיד בטיפול אחד פעם בשבוע.

מה עושה מכשיר ה LPG?

מצר – היקפים ומעצב את הגוף.

מפזר – את הצלוליט וממצק את העור לקבלת מראה חלק וגמיש.

ממריץ – את מחזור הדם והלימפה.

מפרק – שטפי דם ומוריד נפיחות אחרי ניתוחים פלסטיים.

מרכך – ומשפר מראה של צלקות אחרי ניתוח או פציעה.

מהיר וקל – טיפול אחד נמשך כ- 15-30 דקות

לפני יצירת קשר חובה לקרוא את טפסי ההסכמה לטיפולים /ניתוחים

Related Projects

בודק...