הזרקות – הזרקת שומן

הזרקות – הזרקת שומן

הזרקת שומן עצמי

הזרקת שומן

הזרקות השומן הראשונות נעשו עוד במאה ה 19 בגרמניה לתיקון של שקעים בפנים והפכו פופולריות מאוד בעשרים השנים האחרונות. היתרון הגדול של השומן הוא היותו חומר ביולגי עצמי המוזרק מאזור אחד בגופו של אותו אדם לאזור אחר באותו גוף. החומר לא מזוהה על ידי מערכת החיסון כגוף זר ולכן לא נדחה על ידי הגוף. מלבד מילוי הנפח רקמת השומן כוללת תאי גזע המחדשים את העור.

למי מיועדת הזרקת שומן ?

החומר משמש למילוי של קמטים ושקעים בפנים, הדגשה של עצמות הפנים (לחיים, סנטר) ובגוף (שקעים בשריר החזה ובעצם החזה, פקטוס אקסקבטום, ממלא את העכוז ואת השדיים).

פרטי טיפול הזרקת שומן

הפעולה נעשית בהרדמה מקומית עם סירופ הרגעה המאפשר נימנום קל בעת ביצוע הפעולה והופך אותה לנעימה יותר. ד"ר כהן יזריק למטופל הרדמה מקומית לאזור ממנו יקח את השומן (מותניים, בטן תחתונה, עכוז, ירכיים או כל מקום אחר בו יש ריכוז של שומן). לאחר מכן, יקח ד"ר כהן מעט שומן באמצעות צינורית עדינה ובלחץ נמוך השומר על תאי השומן העדינים.

                                הזרקות שומן

הנוזל שנשאב כולל תאי שומן, תמיסת ההרדמה, מעט דם, נוזל בין תאי ושברי תאים. את הנוזל הזה מעביר ד"ר כהן למבחנות סטריליות ומנקה בצנרת מיוחדת. הטיפול מפריד בין תאי השומן הרצויים לנוזלים ושברי התאים האחרים אשר מפריעים לקליטת השומן.

כמו כן, הטיפול דוחס את השומן לרמה שתאפשר לשומן להרים את הקמט או השקע. אחד החסרונות של שומן עצמי, בהשוואה לחומר מילוי כמו חומצה היאלורונית, הוא יכולת ההרמה הנמוכה (lifting capacity). דחיסת השומן מאפשרת להשיג יכולת הרמה גבוהה יותר.

בטיפול בקמטים בפנים נתן להרים ולשטשט קמט אחד באמצעות 1-2 סמ"ק של שומן נקי ודחוס. כדי להבטיח קליטה של 50% לפחות מהשומן, רצוי להזריק בטיפול אחד בפנים נפח של עד 30סמ"ק שומן דחוס. ההזרקה של השומן לא נעשית ביתר כדי למנוע נפיחות מיותרת בפנים. מכוון כשמחצית מהשומן נספג לאחר הטיפול יש לחזור על ההזרקה עד שלוש פעמים. התוצאה לאחר הטיפולים החוזרים נשמרת למשך כחמש שנים לפחות.

3D הזרקת שומן

בצד ימין מחיקה של קמטים ומתיחה של עור באמצעות הזרקה של שומן עצמי.

עלות הזרקת שומן

פרוט בעמוד המחירון.

סיכונים

כמו כל הזרקה לפנים, גם הזרקת שומן עלולה להיות מלווה, בחלק קטן מהמטופלים, בנפיחות ושטפי דם חולפים. כמו כן, מכוון שחלק מהשומן נספג בגוף יש לחזור על הטיפול עד שלוש פעמים. ד"ר כהן משלב את הכנת השומן עם מערכת VASER וזה מאפשר להפיק שומן להזרקה גם מאנשים רזים מאוד.

לפני יצירת קשר חובה לקרוא את טפסי ההסכמה לטיפולים /ניתוחים

לצפיה בתמונות לפני ואחרי הזרקת שומן

למחירון הטיפולים בקמטים

מחיקת קמטים ומילוי חריצים

עיצוב שפתיים

בוטוקס

בודק...