גוף – יישור הבטן באולטראסאונד

גוף – יישור הבטן באולטראסאונד

ליישר את הבטן ולצמצם את הכרס באולטראסאונד וייזר

טיפול  VASER מיועד לאנשים עם עודפי עור ושומן בינוניים ואף גדולים באזור הבטן, לאחר ירידת משקל חריפה או לאחר לידות או בגלל הגיל. ישנם מקרים שבהם אנשים השמינו והבטן שלהם "נפלה" והם מעוניינים לשפר את המראה שלהם. הטיפול הוא פריצת דרך בחיטוב הגוף. הטיפול מאפשר ליישר את הבטן דרך חתך נסתר בטבור ללא צורך בצלקת מתיחת בטן כפי שזה נעשה בעבר. המרפאה של דר. מאיר כהן היא המרכז הארצי לטיפולי חיטוב הגוף באולטראסאונד וייזר והמרפאה היחידה והראשונה בישראל המפעילה מכשיר זה משנת 2013. דר' מאיר כהן הוא תלמידו של דר' אלפרדו היוס מקולומביה והמנתח היחידי בישראל (אחד מכמה עשרות בעולם) בעל הסמכת 4D VASER LIPO.

מתיחת בטן

הבעיה בבטן מתחלקת לרוב לשלושה חלקים:

עודף עור

עודף שומן

קפל עור המכונה גם סינר

מהלך הטיפול

ראשית המטופל עובר ייעוץ ואבחון יסודי אצל ד"ר כהן. הטיפול נעשה בהרדמה מקומית עם הרגעה בחדר ניתוח. במהלך הטיפול נעשה חתך קטן בטבור בשני מקומות באזור נסתר. דרך חתך זה ממיסים את השומן ומכווצים את העור בהתליך האורך 25 דקות. בסיום הטיפול, עובר המטופל לחדר התאוששות כשהוא עטוף בתחבושת אלסטית באזור הבטן. החבישה תוסר לאחר 24 שעות, ולאחריה יקבל המטופל חבישה אלסטית לחבישה עצמית למשך שבוע עד שלושה שבועות מסיום הניתוח. תוך שישה שבועות העור מתכווץ וקיר הבטן מתהדק. לאחר כשלושה חדשים ניתן לראות 90% מהתוצאה של הניתוח.

הטיפול מלווה תמיד בטיפולי LPG המשמשים להידוק העור. משך הטיפול המשלים יתכן ויארך כמה חדשים.

בתמונה הבאה מראה הבטן לפני (משמאל) ושבועיים לאחר טיפול בוייזר VASER. הטיפול האורך 25 דקות מטפל בכל מרכיבי הבעיה עודף העור, שכבת השומן והקפל.

תופעות לוואי וסיבוכים אפשריים

יישור בטן באולטראסאונד כולל מעט סיכונים וסיבוכים אפשריים כגון: הצטברות נוזלים, קפלי עור, שטפי דם, נפיחויות, צלקות, כאב, חוסר תחושה וכו'. תופעות הלוואי ידונו בהרחבה עם ד"ר כהן לפני הניתוח. צריך לזכור שתגובת העור לשאיבה שונה ממטופל למטופל ותלויה ביכולת האישית ובתכונות הריפוי של המטופל. בכל המקרים יש שינוי משמעותי עם ביגוד אולם בחלק מהמקרים, יוותרו קפלי עור ומראה לא אחיד של הכרס.

לכתבות על המרפאה של ד"ר מאיר כהן

לקריאה של מכתבי המטופלים

למחירון הטיפול בוייזר 

לפני יצירת קשר חובה לקרוא את טפסי ההסכמה לטיפולים /ניתוחים. הטופס המתאים הוא המסת שומן באולטראסאונד.

Related Projects

בודק...