פיסול גוף באמצעות אולטראסאונד

פיסול גוף באמצעות אולטראסאונד

פיסול גוף באמצעות אולטראסאונד המכשיר החשוב ביותר בכירורגיה פלסטית בעשור האחרון עכשיו גם בישראל.

כולנו רוצים להביט במראה ולראות גוף חטוב, מפוסל ומוצק.

כולנו נאבקים עם עלייה במשקל, בודקים דיאטות, מנסים להתמיד בפעילות גופנית, נרשמים לחדרי כושר ולמרות כל זה, עדיין מתקשים להגיע לתוצאה הרצויה.

הטכנולוגיה מתאימה לנשים ולגברים

היום יש פתרון נגיש, אפשרי ופשוט !

מערכת אולטרא סאונד חדשנית בשם VASER המשתמשת בטכנולוגיה קולית מדויקת מאפשרת המסת תאי השומן הנמצאים מתחת לעור ולפסל את מרבצי השומן הגדולים והקטנים באופן מדויק.

ה VASER הוא ללא ספק החידוש החשוב ביותר בכירורגיה פלסטית בעשר האחרון.

ד"ר מאיר כהן הוא המנתח הפלסטי הראשון בישראל שבבעלותו מכשיר VASER והוא בעל ניסיון בארץ ובחו"ל בשימוש במכשיר זה. ד"ר מאיר כהן מעביר בישראל השתלמות הדרכה בשימוש ב VASER לכירורגים פלסטיים בישראל.

היתרונות הייחודים של המכשיר הם :

1. הפעולה אורכת כשעה ונעשית בהרדמה מקומית עם הרגעה.
2. המטופלים מגיעים בבוקר למרכז הרפואי של ד"ר מאיר כהן ומשתחררים בצהריים.
3. המטופלים לא מרגישים או זוכרים דבר.
4. המכשיר מאפשר לפסל גוף מושלם באנשים עם BMI בתחום התקין שיש להם מוקדי רקמת שומן במקומות לא רצויים באופן שלא היה קיים בעבר.
5. המסת השומן מלווה בהתכווצות והידוק של העור באופן שלא נתן להשיג בשאיבת שומן רגילה.
6. הטכנולוגיה מתאימה לנשים ולגברים.
7.הסיכון לתופעות לוואי וסיבוכים נמוך.
8. הטיפול אורך שעה ונערך בחדר הניתוח במרכז הרפואי של ד"ר מאיר כהן במגדל משה אביב ברמת גן. המרכז הרפואי של ד"ר מאיר כהן הוא בעל רישיון משרד הבריאות לביצוע טיפולים וניתוחים בהרדמה מקומית.
9. דר. מאיר כהן הוא המנתח הפלסטי הראשון בישראל שבבעלותו מכשיר  VASER. דר' כהן עבר הכשרה אצל המנתחים הנודעים אלברטו ג'וזפה העובד בלונדון ובולוניה ואלפרדו היוס מבוגוטה, קולומביה מפתחי השיטה. דר' מאיר כהן הוא המנתח הראשון בישראל שעבר הסמכה אישית אצל אלפרדו היוס מקולומביה בשיטת 4D VASER LIPO.

10.לאחר הטיפול יש לבצע טיפולי LPG.

הוייזר מאפשר להפוך גוף יפה לגוף מושלם.

שאלות ותשובות:

כיצד פועל המכשיר?

המסת השומן נעשית על ידי מוט ארוך ודק המונח מתחת לעור ואשר יוצר רטט המנער את תאי השומן ומפריד בינם ובין הרקמות מסביב. המכשיר מסיר את תאי השומן שמתחת לשכבת הדרמיס בעדינות ללא פגיעה בעור, כלי דם ועצבים שמסביב.

המסת השומן

האם יש חתכים בעור ?

המסת שומן באזור אחד דורשת חתך זעיר בעור שאורכו כ 4 ממ' והוא מוסתר בדרך כלל בתוך אזור משוער או בין הקפלים הטבעיים של הגוף. החתך לא מהווה בעיה אסתטית.

האם גם המסת השומן ב VASER מלווה בגושים וחוסר סדירות של העור כפי שרואים בשאיבת שומן רגילה ?

היתרון הגדול של ה VASER הוא השגה בדרך כלל של תוצאה אחידה עם התכווצות של העור. אולם, כאשר האזור המטופל נרחב, תתכן חוסר אחידות של העור לאחר הטיפול התלויה ביכולת ההתכווצות האישית אצל כל מטופל. במקרים כאלו, יתכנו גושים וחוסר סדירות.

קראתי שהשומן בגוף מתחלק לשכבות. איזו שכבה מפרק מכשיר VASER ?

ה VASER מפרק את השומן בשכבה החיצונית של הגוף כפי שזה מוצג בשרטוט הבא. השרטוט מראה את חלוקת השומן באזור הכרס בבטן לשתי שכבות שטחית, חיצונית (עבה מאוד) ועמוקה. הטיפול מפרק את השומן בשכבה השטחית באופן אחיד ומלא ללא פגיעה בעור, כלי דם או עצבים באופן שלא נתן לבצע בשאיבת שומן רגילה.

חלוקת השומן באזור הכרס בבטן

אני סובלת מצוואר מלא ונפול. האם אני מתאימה לטיפול ב VASER ?

המכשיר ממיס את השומן ומכווץ את העור ולכן מתאים לטיפול באנשים עם צוואר מלא ונפול ובמקרים מתאימים יכול להחליף מתיחה של הצוואר.

אני סובלת מירכיים מלאים ובולטים וגם מצלוליט. האם הטיפול בלייזר משפר את המלאות וגם מפחית צלוליט ?

המכשיר ממיס בעדינות את השומן תוך שמירה על הסיבים התומכים בעור ולכן הוא גם מפחית מלאות וגם משפר מאוד מראה צלוליט וזאת על ידי ריקון כיסי השומן החבויים בין הסיבים המעגנים את העור.

ריקון כיסי השומן החבויים

 

האם התוצאה מידית ?

ביממה הראשונה נתן לראות שיפור דרמטי במראה הגוף. אולם, תוך 24 שעות מתפתחת נפיחות קלה הנעלמת תוך חודש. נתן ליהנות מרוב השינוי תוך שישה שבועות מהטיפול. בעקומה הבאה נתן לראות כי שלושים ימים לאחר טיפול ב VASER, הנפיחות נעלמת ב 90% מהמטופלים.

 

שיפור דרמטי במראה הגוף

Dr. Alex Chambers, UK

האם יש צורך בחבישות לאחר הטיפול ?

ד"ר כהן ממליץ ללבוש בגד מחטב למשך שלושה שבועות ממועד הטיפול. את הפתח הזעיר דרכו מכניסים את קצה המכשיר מתחת לעור יש לחבוש שבועיים עם פלסטר.

האם נתן להדק את העור הנפול בזרועות, סמוך לכתף ?

כן בהחלט, המכשיר הוא הטיפול היחידי שיכול לשפר את מראה העור הנפול באזור זה.

אני בן 25, מקפיד על אימון אירובי ומשקולות שלוש פעמים בשבוע אבל לא מצליח להשיג את החיטוב אותו אני רוצה. האם ה VASER  יכול לעזור ?

בהחלט! הטיפול מיועד לספורטאים שרוצים לשפר עוד יותר את מראה הגוף שלהם. המכשיר מצליח להפוך את שכבת העור השטחית לדקה ובכך מדגיש את מבנה השרירים הקיים. בנוסף נתן באותה פעולה להזריק תאים לתוך השריר ולהגדיל את נפחו. במטופלים מתאימים נתן להשיג בבטן מראה קוביות six pack.

האם נתן להשתמש בשומן אותו מסירים להזרקה לקמטים בפנים או שקעים בגוף ?

בהחלט. מכשיר ה VASER שומר בעוצמה מתאימה על תאי השומן. לד"ר מאיר כהן מערכת המאפשרת לאסוף באופן סטרילי את השומן מאזור הטיפול. השומן עובר שטיפה וריכוז ואז נתן להזריק אותו לכל מקום בגוף. כמו, שקעים בחזה, שדיים, הגדלת שריר החזה, מילוי קמטים בפנים, עיבוי שוקיים ועוד.

המסת שומן בצוואר

המסת שומן בצוואר ב מערכת ה VASER ואסוף השומן לתוך מיכל סטרילי בחדר הניתוח של דר. מאיר כהן. השומן יכול לשמש למילוי שקעים וקמטים בכל מקום בגוף.

טיפול בוייזר מאפשר לפסל את הגוף למראה חטוב ומושך

 וייזר לחיטוב של הירכיים

חיטוב של הידיים בכל גיל באמצעות אולטרסאונד ללא צלקות ניתוח!

הפסקת הזעה בבית השחי

לפני יצירת קשר חובה לקרוא את טפסי ההסכמה לטיפולים /ניתוחים

Related Projects

בודק...