גוף – ניתוחי חזה

גוף – ניתוחי חזה

לכל מנותחות החזה: אנחנו מחויבים לאיכות ולבטחון שלכן ולכן ד"ר מאיר כהן לא השתמש מעולם בשתלים הפגומים מתוצרת pip אלא במוצרים הטובים ביותר. אין סיבה לחשש. מומלץ מעקב רגיל אצל כירורג שד כולל בדיקה וממוגרפיה בהתאם להנחיות לפי הגיל.

להחלפת שתלים

ניתוחי החזה (הגדלה, הרמה, הקטנה, תיקון חוסר סימטריה ותיקון פטמות שקועות) הם הניתוחים הפלסטיים הנפוצים ביותר אחרי טיפולים בפנים.

ניתוחי חזה

נשים רבות חושקות בחזה טבעי נשי וסקסי. מבט חטוף במגזינים לנשים ואפילו בתוכניות אירוח בטלוויזיה מראה כי החזה הנשי זוכה לתשומת לב לא מועטה. אולם, חשוב לזכור כי לחזה הנשי משמעות רבה בתפיסת העצמי, מראה חיצוני ואפילו יציבה של הגוף. חלק גדול מהנשים מעוניינות היום בהגדלת חזה, אולם חלק מהנשים זקוקות להקטנה או להרמה של החזה לאחר לידות או  בשל הפיזיולוגיה הטבעית שלהן.

נפח השד:

שד אסתטי הוא בגודל התואם את מימדי הגוף. לדוגמא, גודל השד הכללי הממוצע הרצוי באשה בגובה של 170 סמ' ובמשקל תקין הוא כ 500 סמ"ק. נפח זה ממלא טוב חזייה בגודל של 75 C  (75 מתייחס להיקף החזה בסנטימטרים בגובה הקפל התת שדי, C מתייחס לגודל הכיפה של החזייה).

אשה ממוצעת עם חזה קטן היא בעלת  שדיים בנפח של 200 סמ"ק וחזיה בגודל 75 B. מכאן שהנפח הממוצע הדרוש להגדלה של שדיה לגודל C הוא כ 300 סמ"ק. מסבה זו שתל בגודל של 300 סמ"ק הוא השתל הנפוץ ביותר בניתוחי הגדלת חזה בישראל.

כאשר השד הוא גדול מ 500 סמ"ק הטיפול הדרוש הוא ניתוח להקטנה של החזה.

מיקום הפטמה:

לעיתים נפח השד הכללי הוא מתאים למשקל ולגובה אבל, הפטמה היא נמוכה מדי. במקרים כאלו, הבלט העדין שיוצרת הפטמה דרך הבגדים ממוקם נמוך והמראה בלבוש (וכמובן ללא בגדים) איננו אסתטי. במקרה כזה צריך למקם את הפטמה גבוה יותר בעמדה הקרובה למרחק של 21 סמ' מהשקע הקטן שיש בין שתי עצמות הבריח. התיקון הדרוש במקרה כזה הוא הרמה של הפטמה או במילים אחרות "הרמת חזה".

מיקום השד:

לעיתים נפח השד הכללי תקין או קטן מעט, מיקום הפטמה תקין ביחס לרווח שבין עצמות הבריח. אבל, נפח השד נמוך מדי. זה מצב דמוי צניחה של השד המכונה פסאודו-פטוזיס pseudoptosis. במצב כזה נתן לשפר את מראה השד על ידי הסרת עודף עור מהאזור שבין הפטמה לקפל התת שדי. אם נפח השד קטן אז נתן לשפר את המראה על ידי תוספת שתל קטן.

במקרים אחרים יתכן ושד אחד יהיה ממוקם גבוה מדי או נמוך מדי בהשוואה לשד השני ולמדידות האופטימליות. במקרים כאלו נתן לשנות את מיקום הקפל התת שדי במהלך ניתוח להגדלה או להקטנה של השד.

צורת השד:

לעיתים גודל השד תקין ומיקום הפטמה נכון אבל לשד יש צורת קונוס. זה מכונה שד טובולרי. התיקון במקרה זה כולל לרוב הגדלה של השד עם שתל סיליקון ושיחרור של ההיצרות הפנימית היוצרת את מראה הקונוס.

צורת הפטמה:

לעיתים צורת השד, נפח השד, מיקום השד והפטמה הם תקינים אבל, הפטמה היא שקועה. במקרים כאלו נתן "לשלוף" את הפטמה השקועה החוצה  בניתוח פשוט הנעשה בהרדמה מקומית.

אצלנו במרפאה תוכלי להתרשם ממספר סוגים של שתלים חדשניים ובטוחים אשר יתאימו לך, לגופך ולאישיותך בהגדלת החזה או לחילופין במגוון פתרונות להקטנת והרמת החזה. לד"ר מאיר כהן ניסיון של שנים רבות ומאות ניתוחי חזה הנעשים תוך ראייה כלל מערכתית של מבנה גופך. בריאותך חשובה לנו יותר מכל ולכן דר' כהן ממליץ שלפני כל החלטה של ניתוח פלסטי בשד תקראי את הפרק המסביר כיצד לבצע בדיקה עצמית של השד.

חשוב לזכור כי השד הוא אבר ה"תלוי" על הגוף ויותר מכל אבר אחר חשוף לכוח המשיכה. ניתוח טוב בשד הוא ניתוח שבסיומו השד נראה גבוה מדי ! תוצאה כזו מבטיחה שבסיום תהליך ריפוי הטבעי האורך כ 3 עד 12 חדשים ממועד הניתוח "ישב" השד במקומו הנכון.

לכתבות על המרפאה של ד"ר מאיר כהן

לקריאה של מכתבי המטופלים

למחירון ניתוחי חזה

לפני יצירת קשר חובה לקרוא את טפסי ההסכמה לטיפולים /ניתוחים

Related Projects

בודק...