פנים – ניתוח הרמת מצח וגבות

פנים – ניתוח הרמת מצח וגבות

מצח נפול מקומט יחד עם גבות צנוחות ו"שקיות" בצידי העיניים גורמים למראה עייף, זקן ועצוב. לעיתים מדובר בצורך אסתטי בלבד, אך לעיתים מדובר בבעיה בריאותית אמיתית. במקרים רבים, כתוצאה מנפילת הגבות והמצח, קיימת ירידה משמעותית במפתח העיניים ומגבלות בראייה. כיום באמצעות חוטים מתאימים ניתן לבצע את הניתוח בקלות יחסית עם תוצאה ארוכת טווח אשר נראית היטב לעין.

למי מיועד הניתוח להרמת גבות ומצח?

נשים וגברים אשר המצח ו/ או הגבות "נפלו" ואינם זקוקים או רוצים במתיחת פנים מלאה. המטופלים מעוניינים במראה מצח מתוח וגבוה יחד עם גבות מתוחות המקנות מראה צעיר, רענן ושמח.

פרטי הניתוח להרמת גבות ומצח באמצעות חוטים או באמצעות ניתוח 

ראשית המטופל עובר יעוץ ואבחון יסודי אצל ד"ר כהן. באבחון מתאים דר' כהן את הטיפול לבעיה. במקרים של צניחת גבות נתן להרים אותן באופן פשוט בהרדמה מקומית עם חוט מיוחד. מדובר בפעולה קצרה הנמשכת 15 דקות, ללא צורך באישפוז. הרמת הגבות היא חלק מרוב ניתוחי העפעפיים העליונים שעושה דר' כהן והיא נעשית בטכניקה יחודית שפיתח והתוצאה שלה היא טובה לשנה.

במקרים בהם יש למתוח את המצח כולו ולהרים את הגבות באופן משמעותי, אז הניתוח מתבצע בהרדמה מקומית והרגעה. דר' כהן מבצע את ההרמה דרך חתך עדין בקוו השיער. הניתוח הזה היא טוב לשבע שנים לפחות.

בתמונה משמאל, גבות צנוחות. בתמונה מימין, הרמה של הגבות לקבלת מראה רענן.

הרמת מצח והרמת גבות

תופעות לוואי וסיבוכים אפשריים

כמו בכל ניתוח וטיפול רפואי, גם בניתוח הרמת גבות ומצח זה ישנם סיכונים וסיבוכים אפשריים כגון: שטפי דם, נפיחויות, כאב, נשירת שיער, חוסר תחושה וכו'. תופעות הלוואי ידונו בהרחבה עם ד"ר כהן לפני הניתוח.

לצפיה בתמונות לפני ואחרי הרמת גבות

לכתבות על המרפאה של ד"ר מאיר כהן

לקריאה של מכתבי המטופלים

הרמת עפעפיים

למחירון ניתוח הרמת מצח וגבות

לפני יצירת קשר חובה לקרוא את טפסי ההסכמה לטיפולים /ניתוחים

Related Projects

בודק...