גוף – הגדלת שרירי החזה לגבר

גוף – הגדלת שרירי החזה לגבר

עיצוב שרירי חזה בגברים

הניתוח השכיח בתחום עיצוב שרירי החזה בגברים הוא הגדלת שריר הפקטורליס הגדול. שתי קבוצות של פונים מעוניינות בדרך כלל בניתוח זה: (1) הקבוצה הראשונה הם גברים אתלטיים המקדישים שעות רבות לאימוני משקולות בחדר הכושר ומשקיעים מחשבה וזמן בתזונה נכונה עשירה בחלבונים כדי להגדיל את מסת שרירי הגוף. למרות המאמצים הרבים, גברים רבים מגלים כי גודל שריר החזה תלוי במטען הגנטי של המתאמן וכדי לקבל תוצאה מרשימה יש צורך בעזרתו של המנתח הפלסטי. ניתוח להגדלת שרירי החזה יביא לשיפור של המראה הגברי ולשינוי אסתטי בפרופורציות הגוף.

הגדלת שרירי חזה לגבר

(2) קבוצה שנייה של פונים לניתוח זה הם גברים עם חוסר סימטריה של שרירי החזה או גברים עם שקע בצלעות או בעצם החזה כדוגמת חזה סנדלרים. במקרים אלו נתן להתאים שתל אישי, מעוצב, המתאים בדיוק לסוג השקע בחזה. לעיתים נתן לשלב את החדרת שתל הסיליקון עם הזרקה של שומן עצמי.

הגדלת שריר חזה מוצלחת יכולה לשנות דרמטית את תפיסת הגבריות והביטחון העצמי של המטופל. חשוב לדעת כי מפתחי גוף רבים ודוגמנים בעלי גוף "מושלם" לכאורה, הם למעשה לקוחות מרוצים אחרי ניתוח הגדלת שריר החזה.

דר' מאיר כהן הוא בעל הנסיון הגדול ביותר בישראל בביצוע של ניתוחים לעיצוב של שרירי החזה בגברים עם שתלי סיליקון.

סוגי השתלים שאיתם אנו עובדים במרפאה וייעודם

 

כל השתלים עשויים מסיליקון נוקשה המיוצר בארה"ב או בברזיל להענקת מראה שריר חזה טבעי וחטוב. השתלים אושרו לשימוש לצרכים קוסמטיים על ידי רשויות הבריאות ומותאמים באופן אישי לכל מנותח. ישנם שלושה סוגי שתלים:

(1) שתל בצורה אובאלית. משמש למילוי של השריר בחלקו התחתון. לשתל שוליים מדורגים ומעוגלים והוא מגיע בארבעה גדלים שונים.

שתל בצורה אובאלית משמש למילוי של השריר בחלקו התחתון

(2) שתל דמוי מרובע. הוא השתל הנפוץ ביותר בשימוש ומתאים לרוב הגברים. לשתל שוליים מעוגלים ומדורגים. הוא מגיע בשלושה גדלים שונים. השתל יוצר מראה גברי טבעי וחטוב.

קיימים שלושה גדלים של שתל המרובע השונים בעובי (C), גובה (B) ורוחב (A) של השתל. לגבר הממוצע, בגובה 175 סמ' ובמשקל באזור 70 קג', מתאים לרוב שתל בגודל 2.

שתל דמוי מרובע הנפוץ ביותר בשימוש ומתאים לרוב הגברים

(3) שתל גדול במיוחד, מלבני. מתאים למי שמעוניין בהגדלה של החלק החיצוני והתחתון של השריר. לשתל יש שוליים מדורגים ופינות מעוגלות. הוא מגיע השלושה גדלים.

שתל גדול במיוחד מלבני מתאים להגדלה של החלק החיצוני והתחתון של השריר

במרפאה תוכל להתרשם ממספר סוגים של שתלים מהסוג הטוב ביותר אשר יתאימו לך, לגופך ולאישיותך. אלו השתלים הטובים ביותר בעולם. אצלנו כל מטופל נפגש עם ד"ר מאיר כהן, ויחד בוחרים את סוג השתל וגודלו להענקת המראה הטבעי והגברי בהתאם לשאיפותייך.

למי מיועד הניתוח?

גברים המעוניינים להוסיף נפח ומראה שרירי וחטוב לחגורת הכתפיים ושרירי החזה ובכך להעניק פרופורציות חדשות לגופם.

החתך דרכו מחדירים את השתל

ישנם 2 אזורים שבהם מקובל לבצע את החתך שממנו מכניסים את השתל. חתך באזור המשוער של בית השחי משמש ברוב הניתוחים להחדרה של השתל מתחת לשריר החזה. חתך זה הוא הנפוץ ביותר. האפשרות השנייה הוא חתך סביב הפטמה המשמש להחדרת השתל מתחת לעור ומעל השריר. בתמונה, מראה החתך בבית השחי, שישה שבועות אחרי הניתוח. הצלקת משתלבת עם קפלים טבעיים שיש באזור זה ומוסתרת על ידי שיער.

החתך דרכו מחדירים את השתל

מיקום השתל

ניתן למקם את השתלים מתחת לשריר החזה (השריר הפקטוריאלי) או מעל השריר. בעת הייעוץ המטופל וד"ר כהן יבחנו יחד את הדרך הטובה ביותר עבורכם. ברוב המקרים ממליץ דר' כהן להניח את השתל מתחת לשריר.

מתחת לשריר:

בצורה זו ניתן פחות להרגיש ולמשש את השתל אשר מוסתר היטב תחת רקמות העור והשריר. מתאים במיוחד לגברים רזים או אתלטיים עם אחוז שומן נמוך בגוף. זמן ההחלמה מניתוח זה ארוך יותר וכואב יותר בהשוואה לניתוח מעל השריר.

מעל השריר:

השתל עלול להיות יותר מורגש בעת מגע ולכן לא מתאים לגברים עם אחוזי שומן נמוכים. יש פחות כאבים לאחר הניתוח וההחלמה קצרה יותר.

מהלך הניתוח:

ראשית המטופל עובר ייעוץ ואבחון יסודי אצל ד"ר כהן. הניתוח מתבצע בהרדמה מלאה ונמשך כשעה. ד"ר כהן בונה כיס מתחת לשרירי החזה או מעל שריר החזה ולשם מכניסים את השתל שנבחר. לאחר מכן מופנה המטופל לחדר ההתאוששות, ואחרי השגחה משוחרר לביתו. אזור החזה נשאר חבוש לכ-72 שעות אחרי הניתוח, ואח"כ ניתן לחזור בהדרגה לפעילות מלאה.

תופעות לוואי וסיבוכים אפשריים

כמו בכל ניתוח וטיפול רפואי, גם בניתוח זה ישנם סיכונים וסיבוכים אפשריים כגון: שטפי דם, נפיחויות, כאב, התקשות, דחייה של השתל, חוסר תחושה וכו'. תופעות הלוואי ידונו בהרחבה עם ד"ר כהן לפני הניתוח.

לתמונות לפני ואחרי הגדלת שרירי חזה לגבר

לקריאה של מכתבי המטופלים

למחירון הגדלת שרירי חזה לגבר

לפני יצירת קשר חובה לקרוא את טפסי ההסכמה לטיפולים /ניתוחים

Related Projects

בודק...