גוף – הגדלת שריר התאומים

גוף – הגדלת שריר התאומים

הניתוח השכיח ביותר בשוקיים בגברים ונשים הוא הגדלת שריר התאומים (גסטרוקנמיוס). שריר זה נמצא בחלק האחורי של השוק ובנוי משני ראשים. שתי קבוצות של פונים מעוניינות בדרך כלל בניתוח זה:

(1) הקבוצה הראשונה הם גברים ונשים אתלטיים המקדישים שעות רבות לאימוני משקולות בחדר הכושר ומשקיעים מחשבה וזמן בתזונה נכונה עשירה בחלבונים כדי להגדיל את מסת שרירי הגוף. למרות המאמצים הרבים, גברים רבים מגלים כי גודל שריר התאומים תלוי במטען הגנטי של המתאמן וכדי לקבל תוצאה מרשימה יש צורך בעזרתו של המנתח הפלסטי. ניתוח להגדלת שרירי התאומים עם שתל סיליקון יביא לשיפור של המראה הגברי ולשינוי אסתטי בפרופורציות הגוף.

(2) קבוצה שנייה של פונים לניתוח זה הם גברים ונשים עם חוסר סימטריה של שרירי התאומים. במקרים אלו נתן להתאים שתל אישי, מעוצב, המתאים בדיוק לסוג השקע ברגל. לעיתים, נתן לשלב את החדרת שתל הסיליקון עם הזרקה של שומן עצמי לקבל תוצאה מושלמת. בחלק מהמקרים נתן להסתפק בהזרקת שומן עצמי. טיפול זה נעשה פעם עד שלוש פעמים לפי שאיפות המטופלים.

הגדלת שריר התאומים לפני

הגדלת שריר התאומים אחרי

הגדלת שריר התאומים מוצלחת יכולה לשנות דרמטית את תפיסת הגבריות והביטחון העצמי של המטופל. חשוב לדעת כי מפתחי גוף רבים ודוגמנים בעלי גוף "מושלם" לכאורה, הם למעשה לקוחות מרוצים אחרי ניתוח הגדלת שריר התאומים.

סוגי השתלים שאיתם אנו עובדים במרפאה וייעודם

כל השתלים עשויים מסיליקון נוקשה המיוצר בארה"ב להענקת מראה שוקיים טבעי וחטוב. במרפאה תוכלו להתרשם ממספר סוגים של שתלים אשר יתאימו לך, לגופך ולאישיותך. אלו השתלים הטובים ביותר בעולם שאושרו לשימוש על ידי רשויות הבריאות בארה"ב ובישראל. אצלנו כל המטופלים נפגשים עם ד"ר מאיר כהן, ויחד עמו בוחרים את סוג השתל וגודלו להענקת מראה טבעי וגברי בהתאם לשאיפותכם.

סוגי השתלים לניתוח התאומים

שתלים לניתוח הגדלת התאומים

למי מיועד הניתוח להגדלת שריר התאומים?

גברים ונשים המעוניינים להוסיף נפח ומראה שרירי וחטוב לשוקיים ובכך להעניק פרופורציות חדשות לגופם.

החתך דרכו מחדירים את השתל:

השתל מוכנס דרך חתך בחלק האחורי של הברך. החתך משתלב עם הקפלים הטבעיים של העור באזור זה.

מראה החתך בחלק אחורי של הברך שנה לאחר החדרת שתל להגדלה של שריר התאומים. החתך משתלב עם הקפלים הטבעיים באזור.

חתך שנה לאחר הגדלה של שריר התאומים

מיקום השתל:

השתלים ממוקמים מעל לשריר התאומים.

מהלך הניתוח להגדלת שריר התאומים:

ראשית המטופל עובר ייעוץ ואבחון יסודי אצל ד"ר כהן. הניתוח מתבצע בהרדמה מלאה ונמשך כשעה ורבע. ד"ר כהן בונה כיס מעל לשריר התאומים ולשם מכניסים את השתל הנבחר. לאחר מכן מופנים המטופלים לחדר ההתאוששות, ואחרי השגחה משוחררים לביתו. אזור השוק נשאר חבוש לכ-72 שעות אחרי הניתוח, ואח"כ ניתן לחזור בהדרגה לפעילות מלאה. בתמונה, החדרת שתל דרך חתך בחלק האחורי של הברך אל מעל לשריר התאומים.

מהלך הניתוח להגדלת שריר התאומים

תופעות לוואי וסיבוכים אפשריים:

כמו בכל ניתוח וטיפול רפואי, גם בניתוח זה ישנם סיכונים וסיבוכים אפשריים כגון: שטפי דם, נפיחויות, כאב, התקשות, דחייה של השתל, חוסר תחושה וכו'. תופעות הלוואי ידונו בהרחבה עם ד"ר כהן לפני הניתוח.

לקריאה של מכתבי המטופלים

למחירון הגדלת שריר התאומים

לפני יצירת קשר חובה לקרוא את טפסי ההסכמה לטיפולים /ניתוחים

Related Projects

בודק...