גוף – עיצוב חזה לגבר – גניקומסטיה

גוף – עיצוב חזה לגבר – גניקומסטיה

תיקון חזה בולט בגברים (גניקומסטיה) יחודי ובלעדי למרפאת דר. מאיר כהן טיפול ללא סכין ב VASER אולטראסאונד. המרכז הראשי לניתוחים באולטראסאונד בישראל.

תיקון חזה בולט בגברים

לכל גבר יש רקמת שד בכמות קטנה מתחת וסביב הפטמה. לפעמים רקמת השד גדלה למימדים גדולים מדי ואז נוצרת בעיה אסתטית. ניתוח שכיח בתחום עיצוב החזה בגברים הוא גניקומסטיה או טיפול ברקמת שד גברית עודפת. לפני הניתוח יש לערוך תמיד ברור יסודי של רמות ההורמונים בגוף כדי לשלול גורם אנדוקריני לבעיה. ברוב המקרים אין בעיה אנדוקרינית, הורמונלית ! שתי קבוצות של פונים מעוניינות בדרך כלל בניתוח זה:

גניקומסטיה

(1) הקבוצה הראשונה הם גברים אתלטיים המקדישים שעות רבות לאימוני משקולות בחדר הכושר ומשקיעים מחשבה וזמן בתזונה נכונה עשירה בחלבונים כדי להגדיל את מסת שרירי הגוף. לאתלטים אלו יש אחוזי שומן נמוכים מאוד ולכן כל תוספת קטנה של רקמת שד באזור העטרה היא בולטת לעין ופוגמת במראה החטוב של שריר החזה.

בתמונה, אתלטים עם גניקומסטיה.

אתלט עם גניקומסטיהרקמת שד באזור העטרה אצל גברים

(2)) קבוצה שנייה של פונים לניתוח זה הם גברים עם חוסר סימטריה של הפטמות והחזה ו/או אחוזי שומן גבוהים יחסית היוצרים בחזה מראה תפוח שמקורו ברקמת שד והצטברות של רקמת שומן עודפת. הטיפול במקרה זה משלב הסרה של רקמת השד ושאיבה של השומן העודף. לעיתים צריך להסיר גם עודף של עור בשלב שני. יש שלוש דרגות חומרה לגניקומסטיה:

            דרגה1                                             

רקמת שד באזור הפטמה 

רקמת שד באזור הפטמה

דרגה 2 

רקמת שד,שומן ועודף עור בינוני 

 דרגה 3     

רקמת שד,שומן ועודף עור גדול   

רקמת שד שומן ועודף עור          

למי מיועד הניתוח?
גברים המעוניינים להפטר מרקמת שד או שד ושומן עודפים באזור החזה.

 מהלך הניתוח:
ראשית המטופל עובר ייעוץ ואבחון יסודי אצל ד"ר כהן.  בכל המקרים דר' כהן ממליץ למטופלים לרדת במשקל לערך המתאים לגובה ולגיל. הטיפול מתבצע בהרדמה מקומית עם הרגעה ונמשך כחצי שעה באשפוז יום. ד"ר כהן מסיר באמצעות אולטראסאונד VASER את רקמת השד והשומן דרך חתך קטן ונסתר בבית בשחי. לאחר מכן מופנה המטופל לחדר ההתאוששות, ואחרי השגחה משוחרר לביתו. אזור החזה נשאר חבוש לכ-24 שעות אחרי הניתוח, ואח"כ ניתן לחזור בהדרגה לפעילות מלאה. לעיתים יש לחבוש חגורה מיוחדת שתקבלו במשך שבועיים לאחר הניתוח. עודף העור נעלם על ידי התכווצות תוך כ 3 חדשים ועד שנה ממועד הניתוח.

תופעות לוואי וסיבוכים אפשריים:
כמו בכל ניתוח וטיפול רפואי, גם בניתוח זה ישנם סיכונים וסיבוכים אפשריים כגון: שטפי דם, נפיחויות, כאב, חוסר תחושה וכו'. תופעות הלוואי ידונו בהרחבה עם ד"ר כהן לפני הניתוח. בגלל שאין חתך בעור הסיכונים נמוכים.

בתמונה, מראה גניקומסטיה מדרגה 2 (צד שמאל). המראה 3 חדשים אחרי טיפול (צד ימין). 

מראה גניקומסטיה מדרגה 2

לתמונות לפני ואחרי עיצוב חזה לגבר

לקריאה של מכתבי המטופלים 

למחירון הטיפול עיצוב חזה לגבר

לפני יצירת קשר חובה לקרוא את טפסי ההסכמה לטיפולים /ניתוחים

Related Projects

בודק...