לייזר – הסרת שיער לילדים ובני נוער

לייזר – הסרת שיער לילדים ובני נוער

הודעת עדכון

המרפאה לא מקבלת לקוחות חדשים להסרת שיער. המידע הבא הוא אינפורמטיבי בלבד.

בנים ובנות מתחילים להיות מודעים למראה האסתטי שלהם החל מגיל שלוש. כמובן שבגיל הפעוט הילדים שמים לב בעיקר לבעיות חריגות כמו שומה גדולה בפנים או בגפיים, עיוות של האף או המנגיומה גדולה (גוש שפיר אדום של כלי דם) על השפה. לקראת גיל בית הספר עולות שאלות לגבי אפרכסות בולטות (אוזני דמבו) וגם מחשבות לגבי שיעור יתר בפנים או בגוף.

      הסרת שיער לילדים

באופן סמוי וגלוי, החברה המערבית מעבירה מסר ברור האומר שמי שנראה טוב יותר הוא מאושר יותר ומצליח יותר ולחילופין, כיעור מזוהה עם כישלון ואף רוע. בספרו הקלאסי של הנס כריסטיאן אנדרסן "הברווזון המכוער" נעשה הברווזון האומלל מאושר רק כאשר הוא הופך לברבור יפה תואר. בשלגיה של וולט דיסני, הדמות הרעה היא קשישה מזדקנת שבסך הכל צריכה לעבור מתיחת פנים כדאי לטפל בקמטים בפניה וניתוח קטן בלייזר להסרה של גידול בקצה האף. בסרט מלך האריות, האריה הרע נקרא "scar" על שום הצלקת המכערת שיש לו בגבה השמאלית. הדמויות הרעות בספרי הילדים הן לרוב מכוערות, שעירות, בעלות אף גדול ואוזניים גדולות ומחודדות ולעומת זה, הנסיכים והנסיכות הם בעלי עור חלק וללא שיער, שפתיים בשרניות ועיני שקד.

שיעור יתר בילדה בת 8

שיעור יתר באזור השפה העליונה בילדה בת שמונה.

שיעור יתר ילד בין עשר

שיעור יתר באזור הגבות בילד בין עשר.

האם עלינו להסביר לילדנו כי הדברים החשובים הם  בעצם יופי הפנימי, אישיות וכריזמה וכל השאר הם הבל הבלים ? או לחילופין, האם עלינו לקבל בהבנה ילדות בגיל חמש שמבלות את החופש הגדול בקייטנה לאיפור ולעיצוב צפורניים ? הגישה הנכונה נמצאת כנראה באמצע ולכן בשנים האחרונות אנחנו רואים יותר ויותר פניות של הורים לילדים ולבני נוער שבודקים את האפשרות להסיר שיער מאזור הפנים, הידיים, העורף והגפיים.

באופן כללי, הופעת שיעור הגוף היא תהליך הדרגתי המופיע בדרך כלל בסיום גיל ההתבגרות. אולם במשפחות רבות יש שיעור מוגבר ולא אסתטי גם לילדים ולילדות בגיל שבע ושמונה. עודף שיער זה יכול להוות מקור להטרדה ולתסכול. אולם, היום יש פתרון גם לבעיה זו. במרפאת דר' מאיר כהן עומד לרשותכם ציוד הסרת שיער המתקדם בעולם, נסיון בטיפול בילדים, שירות אישי, מחויבות ובעיקר תוצאות מוכחות.

במידה ואכן מדובר בתופעה "משפחתית" המוכרת להורים היטב אין צורך בבירור נוסף. אולם, אם מדובר בשיעור חדש, קיצוני וחריג יש לפנות קודם כל לרופא הילדים ולשלול בעיה הורמונלית כגורם לשיעור היתר.

המערכת שלנו מותאמת במיוחד לטיפול בילדים :

המכשיר – הטיפול נעשה במכשיר לייזר מתקדם בשילוב עם מכשיר הבזקי אור. את התוצאות הטובות ביותר מקבלים בטיפול המשלב לייזר Nd:YAG ומכשיר IPL לסרוגין ובהתאמה לתגובה האישית בכל אזור בגוף.

מהירות הטיפול – מהירות הטיפול תלויה בגודל הראש של מכשיר הלייזר. מכשיר הלייזר clear scan הוא בעל ראש בגודל של עד 25 סמ"ר. שטח החשיפה הגדול המבוסס על סורק מתוחכם מאפשר לקצר באופן משמעותי את משך הטיפול. הדבר חשוב במיוחד בטיפול בילדים שיכולת המיקוד והסבלנות שלהם היא מוגבלת.

המטפל – כל הטיפולים במרפאת דר' כהן נעשים על ידי טכנאית לייזר מוסמכת ומנוסה בטיפול בילדים בפיקוח של דר' כהן שהוא מומחה לכירורגיה פלסטית. כל מטופל נבדק על ידי דר' כהן באופן אישי עם הוריו, מקבל הסבר מקיף על תכנית הטיפול ועל סיכונים הקשורים לטיפול.

כאבים – דר' כהן יתאים את שיטת האלחוש לרמת הרגישות של ילדכם. האמצעים העומדים לרשותנו במרפאה הם: קרם הרדמה מקומית ומערכת קירור משוכללת. במקרים מיוחדים נתן להוסיף גם סירופ לטישטוש ותרופות נוספות נגד כאבים.

מרפאה פרטית – כל הטיפולים נעשים באופן דסקרטי ובטיפול אישי במרפאתנו במגדל משה אביב ברחוב ז'בוטינסקי ברמת-גן.

תשלום גמיש – נתן לשלם עבור טיפול בודד.

לשאלות ותשובות בנושא הסרת שיער בלייזר

לכתבות על המרפאה של ד"ר מאיר כהן

לקריאה של מכתבי מטופלים

למחירי הסרת שיער

הסרת שיער בלייזר

לפני יצירת קשר חובה לקרוא את טפסי ההסכמה לטיפולים /ניתוחים

  • Client Consultry
  • Date פברואר 5, 2019
  • Tags לייזר
  • URL View Project
בודק...