הסרת שיער

הסרת שיער

עדכון

המרפאה לא מקבלת לקוחות חדשים להסרת שיער. המידע הבא הוא אינפורמטיבי בלבד.

הסרת שיער בלייזר לנשים וגברים היא טיפול אסתטי מבוקש ביותר.

המראה הקלאסי של הגוף הנשי והגברי מקורו באמנות יוון ורומא. הגוף המושלם המוצג בפסלים מאותה תקופה הוא שרירי, דל שומן, משופע בקוביות וללא שיער. במידה רבה מאז ועד היום, נשאר הגוף החלק, ללא השיער, אידאל היופי של החברה המערבית.

בנוסף, הופעת שיעור הגוף היא תהליך הדרגתי המופיע בדרך כלל בסיום גיל ההתבגרות ומכאן קשור לאובדן הנעורים, מסיבה זו, בעיני רבים, גוף חלק לאחר הסרת שיער מזוהה עם מראה צעיר יותר.

במרפאת דר' מאיר כהן עומד לרשותכם ציוד הסרת שיער המתקדם בעולם, נסיון, שירות אישי, מחויבות ובעיקר תוצאות מוכחות.

לפני אחרי הסרת שיער

חשוב לבדוק מספר פרטים לפני בחירת הטיפול בהסרת שיער בלייזר:

המכשיר – חשוב לברר האם הטיפול נעשה במכשיר לייזר מתקדם, מכשיר הבזקי אור (נקרא גם מכשיר אינפרא) או בשיטה אחרת. אנחנו למדנו שאת התוצאות הטובות ביותר מקבלים בטיפול המשלב לייזר Nd:YAG ומכשיר IPL לסרוגין ובהתאמה לתגובה האישית בכל אזור בגוף. הטיפולים במרפאת דר' מאיר כהן מבוצעים במכשיר ה clear scan.  המערכת שלנו להסרת שיער כוללת מעגל קירור מקומי מתקדם המבטיח טיפול נעים ויעיל תוך מזעור של תופעות הלוואי.טיפול במכשיר IPL

אנחנו משלבים את הטיפול בליזר עם טיפול במכשיר IPL (הבזקי אור).

מהירות הטיפול – מהירות הטיפול תלויה בגודל הראש של מכשיר הלייזר. מכשיר ה clear scan הוא בעל ראש בגודל של עד 25 סמ"ר. שטח החשיפה הגדול המבוסס על סורק מתוחכם מאפשר לקצר באופן משמעותי את משך הטיפול. הדבר חשוב במיוחד בטיפול בגפיים, בגב ובחזה.

המטפל – כל מטופל נבדק באופן אישי, מקבל הסבר מקיף על תכנית הטיפול ועל סיכונים הקשורים לטיפול (במערכת בה אנחנו משתמשים הסיכון הוא נמוך מאוד).

כאבים – ד״ר כהן יתאים את שיטת האלחוש לרמת הרגישות שלכם. האמצעים העומדים לרשותנו במרפאה הם: קרם הרדמה מקומית ומערכת קירור משוכללת.

מרפאה פרטית – כל הטיפולים נעשים באופן דסקרטי ובטיפול אישי במרפאתנו במגדל משה אביב ברחוב ז'בוטינסקי 7 ברמת-גן.

תשלום גמיש – נתן לרכוש טיפול בודד.

לשאלות ותשובות בנושא הסרת שיער בלייזר

לכתבות על המרפאה של ד"ר מאיר כהן

לקריאה של מכתבי מטופלים

למחירי הסרת שיער

הסרת שיער לילדים ובני נוער

לפני יצירת קשר חובה לקרוא את טפסי ההסכמה לטיפולים /ניתוחים

בודק...