קרמים מגינים ומכסים

קרמים מגינים ומכסים

שימוש בקרם הגנה הוא חשוב ביותר. מובאת כתבה באתר מאקו בעניין שימוש בקרם הגנה:

באגודה למלחמה בסרטן אומרים בתגובה למחקר שהציג ד"ר שחר, כי "למחקר נקודתי אין משמעות קלינית. מזה שנים רבות עוקבת האגודה למלחמה בסרטן אחר המחקרים המדעיים מהעולם בנושא שימוש במסנני קרינה. כאמור, אין עדויות מדעיות לכך שקרם הגנה גורם לסרטן, אלא ששימוש במסנני קרינה מפחית סיכון לחלות בסרטן העור".

גם ד"ר מאיר כהן, יו"ר ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים בישראל, נחרץ בדעתו לגבי העניין: "מדי כמה שנים אני נתקל בטענות מצד תומכים באי שימוש במסנני קרינה או שמועה שהכימיקלים בקרם עלולים לגרום לסרטן. בפועל, החומרים הפעילים במסנני קרינה הנמכרים בישראל מפוקחים על ידי משרד הבריאות וה-FDA, אשר קבע כי הם בטוחים ויעילים. בכל שנותיי כרופא, מעולם לא נתקלתי באדם עם סרטן העור כתוצאה מקרם הגנה. לעומת זאת, פגשתי אלפי מטופלות ומטופלים עם מלנומה, סרטן, כתמים וקמטים שנוצרו מחשיפה לא זהירה לשמש. גם כמתנדב לשעבר באגודה למלחמה בסרטן וגם כמנתח פלסטי, אני יכול לומר באחריות – קרם הגנה אינו קשור לשיעורים גבוהים יותר של כל סוגי הסרטן ואין כל סיבה להימנע ממסנני קרינה, בנוסף לשימוש בשאר אמצעי ההגנה מהשמש, על מנת להפחית סיכון לאחד מסוגי הסרטן המסוכנים ביותר".

באגודה למלחמה בסרטן שבים ומציינים כי מחקרים שונים שנעשו בתחום הוכיחו כי שימוש שגרתי בקרם הגנה מהשמש מפחית את שיעור התחלואה בסרטן העור מסוג מלנומה. במקביל לשימוש במקדמים, אומרת ד"ר לנדאו כי "גם בעת שימוש בתכשיר ההגנה, יש להימנע ככל האפשר מחשיפה לשמש".

המלצת ד״ר מאיר כהן – במשך היום יש להגן על העור אחרי הטיפול בלילה ולכסות על אודם במידה ויש. המוצרים המומלצים שלנו:

קרם הגנה מספק הגנה לעור הנמצא בתהליך שיקום ללא גירוי וללא חסימה של בלוטות החלב. דרגת הגנה 30 מינימום.

מייק אפ נוזלי – מגן ומסתיר את האודם בעור הנמצא בתהליך שיקום ללא גירוי וללא חסימה של בלוטות החלב. מעניק רמת כיסוי גבוהה ללא מראה כבד. נתן לשימוש 7-10 ימים לאחר פילינג עמוק. מצויין לשימוש כשכבה אחרונה.  רצוי מקדם הגנה מספר 30 מינימום.

לכתבות על המרפאה של ד"ר מאיר כהן

לקריאה של מכתבי המטופלים

קרמים רפואיים

למחירון הטיפולים

לפני יצירת קשר חובה לקרוא את טפסי ההסכמה לטיפולים /ניתוחים

Related Projects

בודק...