קרמים מתקנים ומונעי הזדקנות

קרמים מתקנים ומונעי הזדקנות

דר' כהן מאמין בטיפול פעיל בלילה עם קרמים רפואיים למניעת ותיקון של כתמי פגמנט, קמטים וצניחת העור. המשחות מכילות חומרים פעילים ודורשות הסתגלות הדרגתית לפי ההוראות שבתחתית העמוד. הקרם מותאם אישית לפי סוג העור.

קרם (2) לילה אנטי פגמנטציה ליד– מכיל ריכוזים גבוהים של הידרוקינון, ויטמין C, רטין A והידרוקורטיזון משמש להסרת פגמנטציה, קילוף עדין של עור היד, עיבוי הדרמיס ועידון של האפידרמיס. מתאים לעור שאיננו פצוע . יוצר אודם וגירוי עדינים. מחייב תקופת הסתגלות של שבועיים לפחות. יוצר מראה עור חי וזוהר. משפר מראה קמטוטים קטנים.

קרם (3) לילה אנטי אייג'ינג – מכיל הידרוקינון , ויטמין C, רטין A והידרוקורטיזון משמש להסרת פגמנטציה, קילוף עדין של עור הפנים, עיבוי הדרמיס ועידון של האפידרמיס. מתאים לעור שאיננו פצוע . יוצר אודם וגירוי עדינים. מחייב תקופת הסתגלות של שבוע לפחות. משפר מראה קמטוטים קטנים. משפר את מראה העור באופן דרמטי ומעניק לו חיוניות מחודשת ומיצוק. התוצאה – עור חיוני, זוהר ובעל מראה צעיר. מומלץ לשלב עם סרום כשכבה ראשונה ועם קרם היום אנטי אייג'ינג.

קרם (4) יום אנטי אייג'ינג – מכיל חומצה גליקולית פעילה. משמש להסרת פגמנטציה, מיצוק העור, שיפור קמטוטים, עיבוי הדרמיס ועידון של האפידרמיס. מתאים לעור שאיננו פצוע. משפר את מראה העור באופן דרמטי ומעניק לו חיוניות מחודשת ומיצוק. התוצאה – עור חיוני, זוהר ובעל מראה צעיר ללא תופעות לוואי, קילוף או אודם מטרידים. מומלץ לשלב עם סרום כשכבה ראשונה ועם קרם הלילה אנטי אייג'ינג. לא דורש תקופת הסתגלות.

קרם (5) Q10 טיפולי – מכיל: IDEBENONE שהוא אנטיאוסידנט חזק מקבוצת קו אנזים 10. מיצוי עשיר מצמחי ים, גליקוז-אמין-גליקן, ויטמין E, ויטמין C, חומצה אלפא ליפואית. הסרום בנוי במרקם עדין ונעים. הוא בעל יכולת חדירה והזנה גבוהים במיוחד. הסרום משפר באופן ניכר לעין את מראה העור. פועל על הקמטים, כתמים, ממצק ומונע הזדקות העור. מומלץ למרוח פעמיים ביום לפני קרם הלילה או לפני קרם היום הטיפוליים.

הוראות שימוש לקרמים הטיפוליים:

מתייחס לקרמים לילה מסוג אנטי פגמנטציה (2) ואנטי אייג'ינג (3):

1.לשמור בקירור

2.לא בהנקה והריון

3.יום ראשון – שעה אחת ואז לשטוף את העור

4.יום שני – שעתיים

5.יום שלישי – שלוש שעות

6.יום רביעי – ארבע שעות

7.יום חמישי – חמש שעות

8.יום שישי – לילה שלם

9.לאחר השימוש להסיר עם מיים וסבון

10.אם העור אדום מאוד ומגורה להפסיק ליומיים

לכתבות על המרפאה של ד"ר מאיר כהן

לקריאה של מכתבי המטופלים

למחירון הטיפולים

לפני יצירת קשר חובה לקרוא את טפסי ההסכמה לטיפולים /ניתוחים

Related Projects

בודק...