ניתוח אף משחזר

ניתוח אף משחזר

מהלך ניתוח האף המשחזר

במקרה של אף עם בעיה מורכבת תיפגשו לייעוץ מקצועי עם ד"ר מאיר כהן שיבחן את הפנים, יצלם אותם במצלמה תלת ממדית ויחד אתכם יבחן את אפשרויות התיקון. במקרה של אף עם בעיה מורכבת חשוב להבין את מרכיבי האף לפני התיקון ואת השינוי הרצוי. המערכת האלקטרונית בונה דגם תלת ממדי של האף עליו מבצע דר' כהן את שלבי התיקון. בסיום התהליך הנעשה מול עיני המטופלים נתן לראות את האף המתוקן בתלת מימד וברזולוציה גבוהה ביותר. חשוב להבין אם יש לנו חסר או עודף של רקמות וחשוב לחשב בדיוק מה הנפח העודף או החסר. במקרים של חסר נפח מקור השחזור הוא בדרך כלל סחוס מהאפרכסת.

ניתוח האף המשחזר ייערך בהרדמה מקומית והרגעה בחדר ניתוח. לא תרגישו דבר. החתכים ייעשו במקום נסתר בקצה האף ואחר כך יופרדו הרקמות הרכות מהשלד המרכזי של האף. בניתוחים מסוימים יש להתאים את מעטפת העור למבנה האף החדש בניתוחים אחרים יש צורך בשיפור התמיכה באמצעות שתלי סחוס ו/או תמיכה של תוספת רקמות רכות וכל זאת בהתאם למצב באף ולסוג הבעיה.

כמו בכל ניתוח וטיפול רפואי, גם בניתוח זה ישנם סיכונים וסיבוכים אפשריים כגון: שטפי דם, נפיחויות, צלקות, כאב, חוסר תחושה וכו'. תופעות הלוואי ידונו בהרחבה עם ד"ר כהן לפני הניתוח.

תינוקת בת שנה עם המנגיומה (גידול שפיר של כלי דם) בקצה האף (מכונה גם "אף פינוקיו").

תיקון של אף לפני ואחרי

שנה לאחר ניתוח לתיקון של המנגיומה בקצה האף.

שנה לאחר ניתוח אף

תיקון של שבר באף שנגרם בתאונת דרכים (צד שמאל – לפני התיקון, צד ימין – אחרי התיקון).

תיקון של שבר באף

בתמונה השמאלית, נחיר ימני נמוך. בתמונה הימנית, הנחיריים בגובה שווה אחרי עצוב הלסת באמצעות משחת הידרוקסי אפטיט (משחת עצם).

ניתוח אף

ניתוח אף אסתטי

לכתבות על המרפאה של ד"ר מאיר כהן

לקריאה של מכתבי המטופלים

למחירון ניתוחי אף

לפני יצירת קשר חובה לקרוא את טפסי ההסכמה לטיפולים /ניתוחים

Related Projects

בודק...