חומרי מילוי לטווח ארוך

חומרי מילוי לטווח ארוך

השימוש בחומר מילוי לטווח ארוך יש יתרונות רבים: (1) מאפשר לפסל את הפנים או הגוף בשלבים עד להשגת התוצאה הרצויה. (2) התוצאה הרצויה נשמרת למשך שנים ללא הצורך לעבור טיפול חוזר כל שנה עד שנה וחצי. (3) מבחינת עלות, הטיפול הראשוני מעט יותר יקר מהחומרים הזמניים אבל בטווח הארוך מדובר בחיסכון משמעותי.

בתמונה, מילוי של שקע בשורש האף באמצעות חומר מילוי לטווח ארוך. במקרה זה, הזרקה חסכה את הצורך בניתוח אף.

מילוי של שקע בשורש האף באמצעות ביואלקמיד

ישנם שני חומרים למילוי לטווח ארוך בהם משתמש ד״ר כהן

(1) שומן עצמי – הזרקת שומן עצמי שעובר טיפול העשרה בשיטות החדישות ביותר. למען הדיוק יובהר כי מדובר בחומר מילוי ביולוגי, תאים חיים המגיבים למצב הכללי של הגוף ולכן השמנה תגרום לעליה בנפח המילוי וירידה במשקל תגרום לירידה בנפח המילוי. כמו כן, הביטוי קבוע (ביחס לשומן עצמי) אינו מדויק. מדובר בטיפול עם השפעה צפויה למשך כחמש שנים. כמובן, לא נתן להתחייב לתוצאה שהיא קבועה לכל החיים (באף לא אחד מהטיפולים שיש ברפואה אסתטית וכירורגיה פלסטית).

(2) סיליקון נוזלי טהור – זה חומר ההזרקה הותיק ביותר והוא נותן את התוצאה הקבועה הטובה ביותר במילוי ועיצוב שפתיים כאשר נעשה בידיים נכונות. כאשר הסיליקון מוזרק לשכבה העמוקה של העור בטיפות זעירות. תוך ארבעה שבועות נעטף החומר ברקמה של הגוף היוצרת נפח קבוע. דר' כהן מבצע את הטיפול תוך הזרקת טיפות זעירות פעם בחודש (מכונה שיטת "ניו-יורק"). יש לזכור כי (1) הסיליקון לא ניתן להסרה בקלות כי החומר עטוף ברקמה צפופה והוא נעוץ היטב ברקמות. (2) הגוף יוצר לעיתים נדירות מאוד תגובה אימונולוגית מול החומר. נתן לטפל בסיבוך כזה באמצעות הזרקת מקומית של חומר הממיס את הנפיחות. למרות כל זה, כאשר משתמשים בהזרקה בשיטת "ניו-יורק" הסיכון לסיבוכים הוא נמוך מאוד והתוצאה האסתטית במילוי חריצים ובעיצוב שפתיים היא מעולה. גם כאן, יתכנו שינויים במהלך השנים ואין מדובר בחומר ״קבוע״ אלא בחומר הנותן שינוי לטווח ארוך.

יוסבר כי, גם לחומצה האילורונית (בפרט כאשר היא כוללת סידן) יש השפעה קבועה מסוימת. גם הזרקת חומר מילוי הנקרא ״זמני״ יוצרת שינוי קבוע על ידי גירוי של הרקמות לבניה של נפח באזור המוזרק. נתן לקרוא לזה ״ביוסטימולציה״.

השימוש בביואלקמיד

שרטוט 2 – שכבות העור

מחיקת קמטים ומילוי חריצים

טיפולי בוטוקס

לקריאה של מכתבי המטופלים

למחירון הטיפולים בחומרים קבועים

הזרקת שומן

לפני יצירת קשר חובה לקרוא את טפסי ההסכמה לטיפולים /ניתוחים

בודק...