עיצוב חזה שטוח לגבר – תיקון גניקומסטיה

עיצוב חזה שטוח לגבר – תיקון גניקומסטיה

גינקומסטיה היא מצב שכיח יחסית המאופיין בהגדלה של רקמת השד בזכרים. מצב זה יכול להופיע בכל הגילאים: יילודים, מתבגרים וגברים מבוגרים ועלול לגרום לתחושת מבוכה במי שמבקש גוף שרירי וחטוב. מובאים כמה נתונים סטטיסטיים מתוך מחקרים בעולם על השכיחות של גינקומסטיה:

  1. ילודים: כ-60-90% מהתינוקות הזכרים נולדים עם מידה מסוימת של הגדלה של רקמת השד עקב חשיפה להורמונים אימהיים. זה בדרך כלל חולף תוך מספר שבועות לאחר הלידה.
  2. ⁠מתבגרים: במהלך ההתבגרות, עד 70% מהבנים עלולים לחוות צורה כלשהי של גניקומסטיה עקב שינויים הורמונליים. לעתים קרובות זה חולף מעצמו תוך שישה חודשים עד שנתיים כאשר רמות ההורמונים מתייצבות.
  3. מבוגרים: גניקומסטיה קיימת בכ-30-70% מהגברים בשלב מסוים בחיים. השכיחות עולה עם הגיל, ככל שחוסר איזון הורמונלי ובפרט ירידה ברמת טסטוסטרון הופכת  משמעותית יותר. בגברים בגילאי 50-69 – עד 65% עלולים להיות בעלי גינקומסטיה.

נתונים אלה מדגישים כי גינקומסטיה היא מצב שכיח המשפיע על חלק ניכר מאוכלוסיית הגברים בשלבי החיים השונים.

גם בישראל שיעור הגניקומסטיה הוא גבוה. בגברים מבוגרים, קיימת בדרך כלל השלמה עם המבנה ה״נשי״ שיש לחזה עם השנים. אולם למרפאת ד״ר מאיר כהן, פונים גם גברים בגיל 70 ו 80 שרוצים להסיר את הרקמה העודפת, לעצב את הגוף  ולחסוך לעצמם הערות של הנכדים לגבי ה״ציצי של סבא״.

יתרון הטיפול בגניקומסטיה במרפאת ד״ר מאיר כהן לחיטוב חזה בולט שהוא מבוצע בהרדמה מקומית ולכן מתאים כמעט לכל אדם בריא. הטיפול נעשה על ידי פירוק הרקמה העודפת באמצעות גלי קול VASER ושאיבה של החומר המפורק אל מחוץ לגוף. הטיפול נעשה באשפוז יום ומתאים לגברים בריאים בכל גיל. זמן ההחלמה הוא קצר. נתן תוך ימים לחזור לעבודה ואף לפעילות גופנית נמרצת. במרפאה יש גם טיפול לחזה סנדלרים – חזה שקוע ופיסול של הגוף.

אחת השאלות העולות היא, מה קורה לעור העודף אחרי שמסירים את המלאות הפנימית?

ברוב המקרים, העור מתכווץ ומתאים עצמו בצורה טובה למבנה שריר החזה. אולם, ככל שהמטופל הוא מבוגר יותר, לא עוסק בפעילות גופנית ו/או מעשן, שיעור הכיווץ יהיה קטן יותר. במקרה של אנשים מבוגרים מאוד, מסביר ד״ר מאיר כהן, לפני הטיפול כי העור יתכווץ בשיעור של 50% בלבד.  גם במקרים של גניקומסטיה אחרי ירידה גדולה במשקל (מעל 20 ק״ג) יהיה עודף עור גדול, בכל גיל, שלא יתכווץ היטב. גם כאן נתן יהיה לצפות לשיפור של 50% בלבד. נתן לשפר את התכווצות העור על ידי טיפול חוזר הנעשה רק שנה לאחר הטיפול הראשון.

תיקון חזה בולט בגברים (גניקומסטיה) יחודי ובלעדי למרפאת דר. מאיר כהן טיפול ללא סכין ב VASER אולטראסאונד. המרכז הראשי לניתוחים באולטראסאונד בישראל.

תיקון חזה בולט בגברים

לכל גבר יש רקמת שד בכמות קטנה מתחת וסביב הפטמה. לפעמים רקמת השד גדלה למימדים גדולים מדי ואז נוצרת בעיה אסתטית. ניתוח שכיח בתחום עיצוב החזה בגברים הוא גניקומסטיה או טיפול ברקמת שד גברית עודפת. לפני הניתוח יש לערוך בדרך כלל ברור יסודי של רמות ההורמונים בגוף כדי לשלול גורם אנדוקריני לבעיה. ברוב המקרים אין בעיה אנדוקרינית, הורמונלית ! שתי קבוצות של פונים מעוניינות בדרך כלל בניתוח זה:

גניקומסטיה

(1) הקבוצה הראשונה הם גברים אתלטיים המקדישים שעות רבות לאימוני משקולות בחדר הכושר ומשקיעים מחשבה וזמן בתזונה נכונה עשירה בחלבונים כדי להגדיל את מסת שרירי הגוף. לאתלטים אלו יש אחוזי שומן נמוכים מאוד ולכן כל תוספת קטנה של רקמת שד באזור העטרה היא בולטת לעין ופוגמת במראה החטוב של שריר החזה.

בתמונה, אתלטים עם גניקומסטיה.

אתלט עם גניקומסטיהרקמת שד באזור העטרה אצל גברים

(2)) קבוצה שנייה של פונים לניתוח זה הם גברים עם חוסר סימטריה של הפטמות והחזה ו/או אחוזי שומן גבוהים יחסית היוצרים בחזה מראה תפוח שמקורו ברקמת שד והצטברות של רקמת שומן עודפת. הטיפול במקרה זה משלב הסרה של רקמת השד ושאיבה של השומן העודף. לעיתים צריך להסיר גם עודף של עור בשלב שני. יש שלוש דרגות חומרה לגניקומסטיה:

דרגה1

רקמת שד באזור הפטמה

רקמת שד באזור הפטמה

דרגה 2

רקמת שד,שומן ועודף עור בינוני

דרגה 3

רקמת שד,שומן ועודף עור גדול

רקמת שד שומן ועודף עור

למי מיועד הניתוח?

גברים המעוניינים להפטר מרקמת שד או שד ושומן עודפים באזור החזה.

מהלך הניתוח:

ראשית המטופל עובר ייעוץ ואבחון יסודי אצל ד"ר כהן.  בכל המקרים דר' כהן ממליץ למטופלים לרדת במשקל לערך המתאים לגובה ולגיל. הטיפול מתבצע בהרדמה מקומית עם הרגעה ונמשך כחצי שעה באשפוז יום. ד"ר כהן מפרק באמצעות אולטראסאונד VASER את רקמת השד והשומן דרך חתך קטן ונסתר בבית בשחי. לאחר מכן, מופנה המטופל לחדר התאוששות ואחרי השגחה משוחרר לביתו. אזור החזה נשאר חבוש לכ – 3 ימים אחרי הניתוח, ואח"כ ניתן לחזור בהדרגה לפעילות מלאה. לעיתים יש לחבוש חגורה מיוחדת שתקבלו במשך שישה שבועות לאחר הניתוח. עודף העור קטן על ידי התכווצות תוך כ 3 חדשים ועד שנה ממועד הניתוח.

תופעות לוואי וסיבוכים אפשריים:

כמו בכל ניתוח וטיפול רפואי, גם בניתוח זה ישנם סיכונים וסיבוכים אפשריים כגון: שטפי דם, נפיחויות, כאב, חוסר תחושה וכו' כמפורט בטופס ההסכמה לטיפול. תופעות הלוואי ידונו בהרחבה עם ד"ר כהן לפני הניתוח. בגלל שאין חתך בעור הסיכונים נמוכים.

בתמונה, מראה גניקומסטיה מדרגה 2 (צד שמאל). המראה 3 חדשים אחרי טיפול (צד ימין).

מראה גניקומסטיה מדרגה 2

עיצוב חזה שטוח לגבר עם ד"ר מאיר כהן: פתרון מתקדם לגינקומסטיה

גינקומסטיה, תופעה שכיחה של הגדלת רקמת השד בגברים, משפיעה על מספר רב של זכרים בכל הגילאים. מחקרים מראים כי עד 90% מהתינוקות הזכרים, 70% מהמתבגרים, ועד 70% מהגברים המבוגרים חווים צורה כלשהי של גינקומסטיה במהלך חייהם. ד"ר מאיר כהן מציע פתרון חדשני ויעיל לבעיה זו באמצעות טכנולוגיית VASER מתקדמת.

הטיפול, המבוצע בהרדמה מקומית, מאפשר פירוק הרקמה העודפת ושאיבתה, תוך מזעור הסיכונים והחלמה מהירה. היתרון הבולט הוא התאמתו לגברים בכל גיל, כולל מבוגרים מאוד, המבקשים לשפר את מראה החזה שלהם. חשוב לציין כי התכווצות העור לאחר הטיפול תלויה בגורמים שונים, ובמקרים מסוימים ייתכן צורך בטיפול נוסף לאחר כשנה.

אם אתם סובלים מגינקומסטיה ומחפשים פתרון בטוח ויעיל לעיצוב חזה שטוח וגברי, אל תהססו! השאירו את פרטיכם באתר עוד היום וגלו כיצד ד"ר מאיר כהן יכול לעזור לכם להשיג את המראה הרצוי ולהגביר את הביטחון העצמי שלכם.

לתמונות לפני ואחרי עיצוב חזה לגבר

לקריאה של מכתבי המטופלים

למחירון הטיפול עיצוב חזה לגבר

לפני יצירת קשר חובה לקרוא את טפסי ההסכמה לטיפולים /ניתוחים

שאלות ותשובות

ניתוח גניקומסטיה נעשה בהרדמה מקומית עם סירופ הרגעה, אורך חצי וכולל ריקון של המלאות באזור החזה של הגבר. הוא מאפשר להשיג שינוי משמעותי בזמן החלמה קצר יחסית, תוך חצי יום ובעלות נמוכה בהרבה מזו של ניתוח בהרדמה כללית. הניתוח מהווה איזון מושלם בין החלמה, עלות ותוצאה משביעת רצון. כריתת שד דרך חתך בעטרה הוא ניתוח אחר הנעשה בהרדמה כללית ואורך  פי שתיים זמן לפחות בגלל שהוא דורש חתך בעטרה באזור גלוי לעין והפרדה של הרקמה בין העור לשריר.

עלותו גבוהה בדרך כלל פי שתיים וכן זמן ההחלמה והסיכונים הקשורים אליו הם גדולים יותר לרבות הסיכון שיש בהרדמה כללית ונפיחות אורכה יותר העלולה להמשך שבועות רבים. לדעתו של ד״ר מאיר כהן ולדעת מנתחים אחרים בעולם, יש יתרון משמעותי בתוצאות בטווח הארוך. ד״ר מאיר כהן מבצע ניתוחים כאלו משנת 1998. בעבר ביצע מאות רבות של ניתוחי בחתך דרך העטרה בהרדמה כללית אולם היום, הוא מעדיף את גישת ה VASER המעניקה תוצאה טובה יותר בהרבה הרבה פחות צלקות, סיכונים, סיבוכים ועלות.

ניתוח גניקומסטיה הוא ניתוח קטן עם תוצאות גדולות וקבועות המחטבות את הגוף ומקנות מראה גוף שרירי לגבר. במידה ושומרים על משקל תקין, השיפור המושג לאחר הניתוח הוא קבוע.

לא. הניתוח מבוצע אצלנו בשגרה מגיל 16 ועד 86. הניתוח אינו מתאים למי שיש לו מחלות כלליות קשות ובלתי מאוזנות והסיכון אצלו מדורג מבחינה רפואית כ ASA3.

הניתוחים במרפאה של ד״ר מאיר כהן נעשים תמיד בהרדמה מקומית עם סירופ הרגעה (דומה לכדור וליום או בונדורמין שלוקחים לפני שינה). במהלך הניתוח אתם מנמנמים. לא מרגישים דבר ולא רואים דבר. בתפיסה הסובייקטיבית שלכם אתם מרגישים שנכנסתם לניתוח בהרדמה כללית. אולם, הניתוח הוא בהרדמה מקומית ולכן אתם גם מתאוששים במהירות ויכולים לחזור לביתכם כשש שעות מרגע שהגעתם אל המרפאה.  הטיפולים דומים בהיקפם ובסוג ההרדמה לטיפול במרפאת שיניים.

כן בהחלט. הרדמה כללית מחייבת מתן תרופות חזקות ו״לקיחת פיקוד״ של המרדים על מערכות הגוף השונות: לחץ דם, לב, שרירים, מערכת הנשימה, חמצון הדם וכו׳…. הרדמה כללית עלולה להוציא את הגוף מאיזון טבעי. בהרדמה כללית יתכנו תגובות לתרופות החזקות בהן נעשה שימוש. כמו כן, ״היציאה״ ממצב הרדמה כללית היא ארוכה ודורשת לרוב, אשפוז לילה להשגחה עד שהגוף ״מתנקה״ מחומרי ההרדמה.

בדרך כלל כן. ניתוחים בהרדמה כללית יקרים בדרך כלל, פי שתיים או שלוש מניתוחים בהרדמה מקומית בגלל שהם ארוכים יותר, דורשים מערכת הנשמה והרדמה כללית ולרוב דורשים אשפוז ארוך לאחר הניתוח.

Related Projects

בודק...