מתיחת בטן

מתיחת בטן

ניתוח המיוחד לאנשים עם עודפי עור ושומן גדולים באזור הבטן, לאחר ירידת משקל או לאחר לידות. ישנם מקרים שבהם אנשים השמינו והבטן שלהם "נפלה", והם מעוניינים לשפר את המראה שלהם. הטיפול במרפאת ד״ר כהן מתאים לעודפי שומן ועור קלים המתאימים למתיחת בטן מסוג ״מיני״.

מהלך ניתוח מתיחת בטן

ראשית המטופל עובר ייעוץ ואבחון יסודי אצל ד"ר כהן. הניתוח נעשה בהרדמה מקומית עם הרגעה או כללית בחדר ניתוח. במהלך הניתוח נעשה חתך באזור קן הביקיני מצד לצד. עם הרמת העור מחזקים בחלק מן המקרים, את שרירי הבטן ומותחים אותם. המנתח ממקם מחדש את הטבור. נחתכים עודפי העור באזור הבטן התחתונה ונעשה תפר לחיבור העור (בקו הביקיני). בסיום הניתוח עובר המטופל לחדר התאוששות כשהוא עטוף בתחבושת אלסטית באזור הבטן ובחלק מן המקרים גם נקזים. החבישה תוסר לאחר מספר ימים. לאחריה יקבל המטופל חבישה אלסטית לחבישה עצמית למשך שישה שבועות מסיום הניתוח. לעיתים, ימליץ ד״ר כהן גם על טיפולי ניקוז / עיסוי למפטי מסוג LPG. לאחר כשלושה חדשים ניתן להתחיל לראות את התוצאה של הניתוח.

תופעות לוואי וסיבוכים אפשריים

בניתוח מתיחת בטן כמו בכל ניתוח וטיפול רפואי, גם בניתוח זה ישנם סיכונים וסיבוכים אפשריים כגון: שטפי דם, נפיחויות, צלקות, כאב, חוסר תחושה וכו' כמפורט בטפסי ההסכמה לטיפול. תופעות הלוואי ידונו בהרחבה עם ד"ר כהן לפני הניתוח.

תמונות לפני ואחרי מתיחת בטן

לכתבות על המרפאה של ד"ר מאיר כהן

לקריאה של מכתבי המטופלים

למחירון הטיפול מתיחת בטן

לפני יצירת קשר חובה לקרוא את טפסי ההסכמה לטיפולים /ניתוחים

Related Projects

בודק...